2013. szeptember 1., vasárnap

Prológus

Alexandra Wright a nevem, tizenhat éves vagyok, nyár elején töltöttem. Jacksonville-ben nőttem fel a szüleimmel, és idegestítő húgommal Tiffany-val aki tizenegy éves.
Nem igazán szereztem barátokat mivel a fényképezésnek élek, és ezt nehezen tűrték a velem egykorúak tehát miután kihasználtak(lásd egy-két fényképezés, és mert a barátaim persze ingyen) elpártoltak mellőlem. A kilencediket a Laville Middle-ben kezdtem, és egészen jól ment. A tanáraimtól mindig dicséretet kaptam, és  nem nagyon volt olyan, hogy rossz munkát adtam ki a kezem alól. Év végén a legutolsó dolgozata egy koncerten kellett készüljön, és így kerültem el Miami-be egy csodás helyére. A tengerparton volt a koncert
tehát természetfotókat is lehett készíteni valamint az emberekről is. Avicii koncert tehát tele fényekkel, boldog emberekkel és mivel távol voltunk(a családommal mentem) a szülővárosomtól egy osztálytáram se volt ott. Hétvégén hosszú szerkesztések után (ez is a szakmához tartozik) anyáéknak is bemutattam, és le voltak nyűgözve. Hétfőn leadtam a dolgozatom és rohantam is másik órára ami fizika volt, de délután a szüleimmel behívattak.
Mikor mentünk anyáék faggattak, hogy nem-e tettem semmi rosszat meg ehhez hasonlók, de fogalmam se volt miért hívtak be. Az igazgató nem sokat beszélt velünk, csak egyszerűen elénk nyomta a prospektust,ami a  Miami-Dade Collage- t rwklámozta, aztán kifejtette, hogy oda akarnak át tenni, mivel nagyon tehetséges vagyok, és sokra vihetném ezzel még. A szüleim két napig gondolkoztak, és közös megegyezés alapján költöztünk is Miami-be. Tiffany idegeskedett, meg azt mondta, hogy neki nincs kedve jönni. Na igen a másik a ház választás volt, mert a húgomnak azért 'nem volr kedve jönni' mert itt kell hagyni a házat. Anyuék egy nem túl nyüzsgős részt választottak, és nekik is kapóra jött a költözés mivel a boltjuk ami kicsinek indult úgy látszott, hogy át kell ten nagyobb városba, mert egyre csak növekedett.
Itt kezdődik a történetem. A ház felfedezése, a suli kitapasztalása, a szomszédok megismerése, az első szerelem, az első olyan velem egykorú aki megért, támogat és mellettem van bármi történjen. Barátok, boldogság, igazi tinédzser élet, kissebb visszafogott bulik, család és minden ami egy tizenhat évesnek kell.

Kedves olvasó!
Direkt a végére írok, mert nem akarlak eltántorítani az érzelmi kirohanásommal(:
Ez egy Austin Carter Mahone-os fanfiction magyarul, és nem fordítás, hanem saját ihhletésű. Három éve blogolok, és ez a harmadik blogom. Van egy 1D-s(ha szereted őket, és kíváncsi vagy a többi irományomra jelezd kommentben:) és egy naplóféleség. Remélmem, hogy tetszeni fog, és  kapok pár feliratkozót, meg kommentet. Remélem tetszeni fog Alexandra és Austin története. Tele lesz szerelemmel, bonyodalommal, boldogsábbal, szomorúsággal(mert néha az is kell) és megpróbálok nem nagyon elszakadni a valóságtól.
Kérlek ha olvastál hagyj kommentet ne légy lusta. Annyi is elég lenne, hogy 'nagyon jó rész volt' vagy ha nem teszett akkor azt írd bele, vagy amit akarsz!(:
Köszönöm: L. x

7 megjegyzés:

  1. Szia Lizem,

    Nekem felkeltette az érdeklődésemet ez a kis prológus.Érdekesnek tűnik,és biztos vagyok benne,hogy valami tök jót fogsz belőle varázsolni! És amúgy nem hinném,hogy olyan sok Austin-os blog lenne,szóval AJÁNLOM mindenkinek! Tuti nem lesz sablonos.;)
    Sok sikert Babám!♥

    P.S.: most is Austin-t hallgatok,mint egész nap...xd

    ~T xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Timiiiii♥
      Nagyon szépen köszönöm a bókokat, nagyon jól esett(: Remélem sikerül egy olyan történetet írni ami mindenkink tetszik, és nem okozok csalódást majd senkinek.♥
      With love: L. xx

      Törlés
  2. Nagyon kíváncsi vagyok mit hozol ki belőle (: Tényleg nagyon kevés Austinos blog van. ( én is írok egyet ) Várom a következőt :D

    Btw: linkeled az 1D-s blogod? *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bella!
      Remélem, hogy tetszeni fog, és nagyon örülök, hogy írtál valamint, hogy éredlődsz a másik blogom iránt(: Itt a link, és ebbe majd holnap érlezik rész(: http://we-see-what-we-want-1d.blogspot.ro Jó olvasást:D
      With love:L. xx

      Törlés
  3. Hmm. jó hamar megtörtént az áthelyezés. Egyszer csak és bumm.

    "Itt kezdődik a történetem. A ház felfedezése, a suli kitapasztalása, a szomszédok megismerése, az első szerelem, az első olyan velem egykorú aki megért, támogat és mellettem van bármi történjen. Barátok, boldogság, igazi tinédzser élet, kisebb visszafogott bulik, család és minden ami egy tizenhat évesnek kell." - ezzel egy kicsit olyan hangulata lett, mint egy könyv leírása, ami a hátoldalon van:D

    Elég jól hangzik, de az ilyen történetek hajlamosak átmenni üres nyálsztoriba. Nagyon kell vigyázni, hogy tényleg minden meglegyen benne, amit oda felsoroltál, mert ez így jó. Ezek nélkül, csak egy sima blog lesz! ezeket azért írom, mert hidd el, tudom mit beszélek. Én is bele estem abba a hibába, hogy egy sima sztori lett a dologból, és ez egy jó tanácsféle:D
    ~xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azért írtam így, mert ez Alexandra szemszögéből van, de lehet, hogy a szülei tudták. Nem akarok sok mindent elmondani, mert még hallani lehet erről.
      Nagy álmom egy könyvet kiadni, megírni, és majd ha tizennyolc leszek megpróbálok írni egyet, hátha tudok olyat írni ami tetszik valakinek.(:
      Köszönöm a tanácsot, remélem egy olyan történetet tudok majd írni nektek ami tetszik, és át tudjátok érezni Alexandra történetét, érzelmeit meg úgy általában mindent. Nem szeretnék csalódást okozni...
      With love: L. xx

      Törlés
  4. nagyon tetszik ahogy irsz es varom a kovetkezo reszt

    VálaszTörlés